Wednesday, September 01, 2004

And Now The End Is Near...

Gisteren door de drukte downtown richting Upper East Manhattan gelopen. Een zeer chique gedeelte van de stad, vooral bekend door het Guggenheim en Metropolitan Museum. Nog even snel de laatste dvd'tjes aangeschaft voor dat ik weer terugvlieg naar Marbella (donderdag op vrijdag) en Den Haag (maandag).

Heb echt geen zin om terug te gaan, want in New York voel ik me echt helemaal op mijn gemak. Zodra de mogelijkheid er weer is ben ik weer in NYC te vinden. Er is hier altijd wat gaande en de dagen vliegen om. Maar helaas, aan alle leuke dingen komt een eind en dus ook aan dit weblog. Dit is denk ik mijn laatste post. Ik hoop dat jullie het met plezier gelezen hebben.



Guggenheim Museum, Upper East Manhattan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home